Aktualizacje - PolandMt2
















Nadchodząca aktualizacja niesie najpoważniejsze zmiany w historii projektu.
Nie boimy się żadnych zmian, nawet tych bardzo drastycznych i z pewnością nie ulegniemy presji ze strony kilku osób, które 'trzymają łapę' na czymś, co ulegnie zmianie.
Od zawsze liczy się dla nas dobro znacznej większości i staramy się implementować długoterminowe rozwiązania.

Zanim przejdziemy do konkretów kilka zdań od nas:

Charon, dotychczasowe zmiany i aktualizacja pozwoliły na znalezienie zupełnie nowego spojrzenia na dotychczasowy rozwój projektu i gameplay jaki oferuje.
Przez ostatnie lata wiele projektów oferowało coraz to nowsze rozwiązania na rzecz wygodnej gry, które zawsze na początku wydają się czymś doskonałym, a gracze doceniają to swą aktywnością.
Niestety wszystko co wygodne bardzo szybko się nudzi, przez co kolejne usprawnienia stają się jeszcze mocniejsze i trafiamy do błędnego koła.

Projektując Polanda nawet nie zdawaliśmy sobie sprawy jaki sukces on odniesie - rywalizacja na WB, dungeonowy gameplay dla każdego, brak większych ograniczeń w przepustkach by móc stale zarabiać - sytuacja marzenie... do czasu.
Doskonały jak na tamten czas drop z Azraela skusił tak wiele osób, że zaczęło brakować przepustek, które były jedynym ograniczeniem i bezpiecznikiem dla rynku.
Zdecydowaliśmy się na wysłuchanie próśb graczy stymulując podaż przepustek możliwością ich zakupu u NPC - na problemy nie trzeba było długo czekać.
Niedługo później pojawiły się pierwsze propozycje, że ceny przedmiotów spadają - nic dziwnego, w końcu na co komu tyle rad i egzo... Tym sposobem pojawiły się nowe odpały u NPC.
Odpały spełniały swoją rolę, a jakiekolwiek większe przypływy przedmiotów zamiataliśmy pod dywan mniejszymy aktualizacjami. (W międzyczasie dla stałego rozwiązania problemu z brakiem głów na azraela dodaliśmy niebieską śmierć).

Przeskakując trochę w czasie - pojawiła się zapowiedź Charona oraz aktualizacji - z tego powodu w "mocniejszy" sposób nie wypompowywaliśmy nadmiaru przedmiotów, a ich ilość stabilnie rosła.
Gracze stopniowo zaczęli odkładać przedmioty na aktualizację nie wystawiając wszystkiego jak leci, przez co ceny nie spadały.
Połączenie serwerów nie przyniosło wielu nowych przedmiotów, dzięki skutecznemu ich zjadaniu Kupcem (Dla kluczowych przedmiotów ilość nie wzrosła nawet o 20% nie licząc przepustek).
Nadeszła aktualizacja, którą jako okazję wykorzystać chciało wielu spryciarzy wypychając odłożony drop na rynek - bo przeciez topka skupi a ja dalej będę farmił i tylko sprzedawał.
Topka oczywiście nie skupiła - osobiste zapasy przedmiotów oraz brak większych ilości yang (wejście na aktualizację skutecznie je zjadło).
Na przypomnienie zasad działania rynku nie trzeba było długo czekać i ceny momentalnie poszybowały w dół.

Teraz jesteśmy w miejscu, gdzie przedmiotów użytkowych takich jak rady i egzo jest ponad 2x mniej niż przed aktualizacją, corów i zmianek również znacznie mniej, jednak
nastroje społeczne skutecznie wywierają negatywny wpływ zbierając kolejne osoby i tym samym potęgując pozorny efekt sytuacji bez wyjścia.

Wracając do wstępu - dzięki ostatnim zdarzeniom uświadomiliśmy sobie jak toksyczny dla poprawnego działania projektu jest ten pozornie wygodny gameplay oparty na bieganiu limitów wypraw...
Niezadowoleni gracze 'casualowi', którym kompletnie nie opłaca się kupić odpału, tworzący kolejne propozycje, by obniżyć jego cenę, która jako jedyna jakkolwiek stale wpływa na ceny przedmiotów, które Ci sami gracze sprzedają.
Niezadowoleni gracze, którzy nie grają w ekipach 2-3 osobowych po 24 godziny na dobę, ponieważ tylko tacy są w stanie wybiegać wszystkie limity, zresztą ile można prawda?
Znając oczekiwania i rozumiejąc problem postaramy się dostarczyć Wam maksymalnej radości z gry na projekcie, dzięki zmianom, których szczegóły znajdziecie niżej.

Złożona odpowiedź na prawdopodobne pytania, skąd taka decyzja etc.
Dotychczas staraliśmy się 'leczyć' problem, zamiast znaleźć jego przyczynę i ją rozwiązać - teraz ją znaleźliśmy, stąd tak drastycznie zmiany.
Dungeony to jeden wielki generator yang i przedmiotów, którego w żaden (do przyjęcia przez graczy) sposób nie da się kontrolować.
Wykorzystują to w szczególności osoby, które nawet w najmniejszy sposób nie przyczyniają się do rozwoju projektu i najwyższy czas to zmienić.
Wyprawy (nie licząc hydry i smoka) powinny być alternatywą i ciekawą odskocznią dla bossów i metinów, a nie głównym zarobkiem deklasującym wszystkie inne.
Wielu z Was dało się nabrać na ten wygodny schemat rozgrywki forsująć Orkowy Dungeon, a przecież low-lv gameplay jest tym najbardziej przyjemnym na dłuższą metę,
dzięki możliwości robienia totalnie różnych rzeczy zamiast biegania 1 dunga przez 365 dni w roku i również dlatego tak chętnie oglądany jest na YT.
Zdajemy sobie sprawę, że te zmiany mogą nie spodobać się wielu osobom, które dotychczas żyły jak pączki w maśle biegając codziennie limit azka i pakując wszystko w rynek,
ale na dobre zmiany nigdy nie jest za późno, szczególnie z długoterminowym, pozytywnym skutkiem dla graczy ceniących rozwój oraz dla tych, którzy nie grają 24/7.

Najwięcej zmian pojawi się na dungeonach. Naszym celem jest zmniejszenie ich wpływu na całą rozgrywkę,
ale przede wszystkim wyeliminowanie niekończącej się farmy, która nie wymaga od gracza nic poza czasem.
Dodatkowo pojawi się możliwość wytworzenia Przepustek, dzięki której ich cena zostanie ograniczona i
sytuacja z opłacalnością nie będzie już uzależniona od ceny przepustek, a od samego dropu.

Azraela i Śmierci nie będzie można już wykonywać 2 postaciami bijącymi

  • Powiększony limit do 15
  • Drobna przebudowa dropu ogólnego i Yang
  • Zwiększona szansa na Marmur Czarnego Orka
  • Drobna przebudowa dropu ogólnego i Yang
  • Zwiększona szansa na Marmur Młodego Pająka
  • Zwiększona opłata za wejście
  • Limit 20 wypraw
  • Przebudowa dropu
  • Przebudowa dropu ze Skrzyni głównego Bossa
  • Zwiększona regeneracja PŻ Umarłego Rozpruwacza
  • Zmniejszona ilość zdobywanych Yang
  • Dodana opłata za wejście
  • Limit 20 wypraw
  • Przebudowa dropu
  • Przebudowa dropu ze Skrzyni głównego Bossa
  • Zwiększona regeneracja PŻ i HP Tartarów
  • Zwiększona regeneracja PŻ i HP Metinów
  • Zmniejszona regeneracja PŻ Azraela
  • Możliwość wytworzenia Przepustki
  • Zmniejszona ilość zdobywanych Yang
  • Zmieniona opłata za wejście
  • Limit 20 wypraw
  • Kompletna przebudowa dropu
  • Przebudowa dropu ze Skrzyni głównego Bossa
  • Drobne zmiany w HP i Regeneracji PŻ Bossów
  • Drobne zmiany w HP i Regeneracji PŻ Metinów
  • Możliwość wytworzenia Przepustki
  • Zmniejszona ilość zdobywanych Yang
  • Limit 5 wypraw
  • Resetowanie limitu o 24:00
  • Drobna przebudowa dropu i zdobywanych Yang
  • Zwiększone HP Metinów
  • Drobna przebudowa dropu i zdobywanych Yang
  • Zwiększone HP i Regeneracja PŻ występujących stworów (bez zmiany progu wejścia)
  • Dodana opłata za wejście
  • Limit 25 wypraw
  • Przebudowa dropu
  • Przebudowa dropu ze Skrzyni głównego Bossa
  • Drobne zmiany w HP i Regeneracji PŻ Bossów
  • Drobne zmiany w HP i Regeneracji PŻ Metinów
  • Zmieniony sposób wytworzenia Przepustki
  • Zmniejszona ilość zdobywanych Yang
  • Możliwość wydropienia Przepustki
  • Dodana opłata za wejście
  • Limit 12 wypraw
  • Drobna przebudowa dropu
  • Przebudowa dropu ze Skrzyni głównego Bossa
  • Drobne zmiany w HP i Regeneracji PŻ Bossów
  • Drobne zmiany w HP i Regeneracji PŻ Metinów
  • Zmniejszona ilość zdobywanych Yang
  • Bicie metinów i Bossy staną się znacznie bardziej atrakcyjne - dodatkowo przeanalizowaliśmy możliwe skutki i
    z wyprzedzeniem dodajemy rozwiązania by ich uniknąć w przyszłości.

  • Dodane Yangi do Metinów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • "Rozrzucone" respy Best. Kapitanów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Lekko zwiększony rozrzut "stałych" Bossów
  • Zmiana 1 respu Bossa na losowy
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Lekko zwiększony rozrzut "stałych" Bossów
  • Zmiana 1 respu Zjawy na losowy
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Lekko zwiększony rozrzut "stałych" Bossów
  • Zmiana 1 respu Bossa na losowy
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Zmiana 1 respu Bossa na losowy
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Lekko zwiększony rozrzut "stałych" Bossów
  • Zmiana 1 respu Bossa na losowy
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Lekko zwiększony rozrzut "stałych" Bossów
  • Zmiana 1 respu Bossa na losowy
  • Dodany 1 losowy resp Bossa
  • Ograniczone zadawanie DMG w Bossa +14 poziomów
  • Lekko zmniejszona szansa na drop Przepustki z Metinów
  • Dodane Yangi z Metinów
  • Lekko zmniejszona szansa na drop Przepustki z Metinów
  • Dodane Yangi z Metinów
  • Lekko zmniejszona szansa na drop Przepustki z Metinów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Zmiana 1 respu Bossa na losowy
  • Zmniejszona ilość Metinów
  • Lekko zmniejszona szansa na drop Przepustki z Metinów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Zmniejszona szansa na Ster
  • Dodana szansa na drop Zwoju Chaosu z Metinów
  • Zwiększone HP Metinów
  • Dodane Yangi do Metinów
  • Zwiększone Yangi z Bossów
  • Zwiększony drop z Bossów
  • Zwiększony drop ze Skrzyń Bossów
  • Lekko zmniejszona szansa na drop Przepustki z Metinów
  • Zmniejszona ilość Metinów
  • Zmienione przejście do Wobby uniemożliwiające lurowanie spotów
  • Najważniejszy aspekt rozgrywki uległ drobnym zmianiom, dzięki nim wszystko powinno być bardziej spójne i odpowiednio zbalansowane.

  • Zwiększone Yang na ulepszenie Biżuterii 46lv+
  • Zwiększone Yang na ulepszenie Butów 47lv+
  • Zwiększone Yang na ulepszenie Hełmów 47lv+
  • Zwiększone Yang na ulepszenie Tarczy 41lv+
  • Zwiększone Yang na ulepszenie Zbroi 48lv+
  • Zwiększone Yang na ulepszenie Broni 45lv+
  • Lekka edycja wymaganych Yang na ulepszenie ekwipunku Boh.
  • Lekka edycja wymaganych ulepszaczy na ulepszenie ekwipunku Boh.
  • Lekka edycja wymaganych Yang na uszlach. Alchemii
  • Dodanie niewielkiej ilości Nieznanych Kamieni na ulepszenie Tytanki
  • Zmniejszone Yang na wytworzenie przedmiotów dla Seona
  • Zmniejszone Yang na wytworzenie Dwutlenku Tytanu
  • Zmniejszone/Zwiększone przedmioty na wytworzenie Dwutlenku Tytanu
  • Zmniejszone Yang na wytworzenie Zwoju Błogosławieństwa+
  • Zmniejszone Yang na wytworzenie Czerwonego Pióra
  • Zmniejszone Yang na wytworzenie Ginącego Lustra
  • Zmniejszone Yang na wytworzenie Ginącego Lustra+
  • Poprawione przeskoki bonusów w Hełmach 80
  • Poprawione przeskoki bonusów w Kolczykach Kryszt. Duszy
  • Poprawione przeskoki bonusów w Naszyjniku Kryszt. Duszy
  • Poprawione przeskoki bonusów w Bransolecie Kryszt. Duszy
  • Zmnienione wartości ataku w broniach 75 (Żal lekki-, pozostałe duży+)
  • Zmnienione wartości ataku w broniach EXP Boh.
  • Edycja bonusów broni 70 (dodanie ludzi)
  • Zwiększone bonusy za ostatnie Badania Seona
  • Dodatkowe zmiany w bonusach low-lv

    Przedmiot Stary Bonus Nowy Bonus+9
    Jadeitowe Kolczyki Max PE Max PŻ +1500
    Perłowe Kolczyki Max PE Max PŻ +1500
    Kolczyki z Białego Złota Regeneracja PŻ Max PŻ +1500
    Kryształowe Kolczyki Obrona Obrona +30
    Ametystowe Kolczyki Wartość Ataku Wartość Ataku +25
    Kryształowy Naszyjnik Regeneracja PE Statystyki +4
    Miedziana Bransoleta Regeneracja PE Szansa na Przesz. Uderz. +5%
    Jadeitowa Bransoleta Obrażenia do PE Szybkość Zaklęcia +15%
    Perłowa Bransoleta Max PE Szansa na Kryt. Uderz. +5%
    Kryształowa Bransoleta Regeneracja PŻ Wartość Ataku (PvP) +30
    Ametystowa Bransoleta Regeneracja PE Wartość Mag. Ataku (PvP) +30

    Balans wszystkich postaci w PvM za pomocą dodatkowych wartości ataku w umiejętnościach okazała się bardzo dobrą ścieżką.
    Nadszedł czas by dokonać drobnych zmian także w WP i Bodym, by gra nimi była tak samo przyjemna jak pozostałymi profesjami.
    Dodatkowa drobne zmiany dla innych.

    Aura Miecza nie będzie już zależna od Siły, a wartości po zmianach są bardzo zbliżone do tych przed - nie tracicie nic.
    Uwzględnione zostały wartości dla Aury "na przepale" - więc osoby, które się nie przepalały zyskują -> stąd drobna zmiana wartości w Żalu.

    Czarowane Ostrze "na przepale" daje bardzo dużo, a pomimo to WP bije mniej niż body - jest to spowodowane sposobem przeliczania bonusów,
    gdzie dla większości wartość bazowa (ze statystyk + broni) jest znacznie cenniejsza od wartości pozyskanej z "innych źródeł".

    Ostrze po zmianach nie będzie zależne od Inteligencji, dlatego gracze, którzy nie używali przepału zyskają bardzo dużo.
    Końcowe wartości są nieco mniejsze od dotychczasowych na maksymalnym przepale, lecz jest to nadrabianie (a nawet sura zyskuje na wyższych lv) zwiększeniem wartości w broniach.

    Warto dodać, że zmiana ta pozwoli na zupełnie inny dobór statystyk, dzięki czemu sura wp nie będzie tak stratny pod względem ilości hp w stosunku z innymi profesjami.

    Szaman Smok zyska tak zwany "Skowyt na cel" - umiejętność tą będzie można używać przeciwko przeciwnikom z daleka, natomiast odległość nie będzie duża.
    Za tak wysoką użyteczność tej zmiany "zapłacicie" nieco mniejszymi obrażeniami oraz mniejszą maksymalną ilością celów ataku.

    Ninja Dagger zyska możliwość nałożenia nakładki na Miecz, na swoje Sztylety.
    Zbijanie potworów z konia powinno dzięki temu stać się znacznie przyjemniejsze.

    World-Bossy to najważniejszy element rywalizacji na serwerze, gdzie najlepsi toczą walki o cenne przedmioty.
    Najlepsi? No właśnie... nie do końca. Z tego powodu zadawanie obrażeń w WB`ki uwarunkowane będzie posiadaniem konkretnych przedmiotów.

  • Wymagany L. Matowy Diament
  • Wymagany L. Matowy Rubin
  • Wymagany L. Matowy Jadeit
  • Wymagany L. Matowy Szafir
  • Wymagany L. Matowy Granat
  • Wymagany L. Matowy Onyks
  • Wymagany L. Bez Skazy Diament
  • Wymagany L. Przejrzysty Rubin
  • Wymagany L. Przejrzysty Jadeit
  • Wymagany L. Przejrzysty Szafir
  • Wymagany L. Przejrzysty Granat
  • Wymagany L. Przejrzysty Onyks
  • Wymagany L. Znakomity Diament
  • Wymagany L. Bez Skazy Rubin
  • Wymagany L. Bez Skazy Jadeit
  • Wymagany L. Bez Skazy Szafir
  • Wymagany L. Znakomity Granat
  • Wymagany L. Bez Skazy Onyks
  • Wymagany Dopalacz G1
  • Wymagany L. Wyborny Diament
  • Wymagany L. Znakomity Rubin
  • Wymagany L. Znakomity Jadeit
  • Wymagany L. Znakomity Szafir
  • Wymagany L. Wyborny Granat
  • Wymagany L. Znakomity Onyks
  • Wymagany L. Przejrzysty Kamień Chaosu
  • Wymagany Dopalacz P
  • Nowe Bossiki, które zagoszczą na kilku lokacjach - kolejny doskonały element rywalizacji o nieco twardsze Bossy od standardowych.
    Drop z Elitarnych Bossów skusi niejednego swą opłacalnością, a dla niektórych staną się doskonałą okazją na zdobycie przedmiotów, do których wcześniej nie mieli dostepu.
    Bossy te będą respić się w pełni losowo, w konkretnych godzinach.

    Boss Występowanie
    Elit. Zjawa Tygrysa Świątynia Hwang
    Elit. Dziewięć Ogonów Góra Sohan
    Elit. Olbrzymi Żółw Pustynia
    Elit. Ognisty Król Ognista Ziemia
    Elit. Drzewiec Las Duchów
    Elit. Saburg Grota Wygnańców V2
    Elit. Arges Góry Grzmotu

    Proponowane zmiany przyniosą odpowiedni skutek po upływie odpowiedniego czasu, dlatego początkowa zmiany w odpale będą niewielkie choć znaczące.
    Zmniejszona podaż rad i egzo absolutnie nie stanie się problemem, w szczególności biorąc pod uwagę niższe etapy, gdzie te przedmioty
    potrzebnę sa tak naprawdę tylko do odpału, gdy posiadamy już skille na P.
    Początkowe zmiany w odpale obejmą przede wszystkim ograniczenia czasowe (7 dni), które dla niektórych przedmiotów zostaną zamienione na ilość wypraw.
    Wraz z upływem czasu będziemy przede wszystkim dopasowywać nowe ceny i przedmioty do zakupu tych odpałów, by nawet w przyszłości pozbyć się części z nich kompletnie.

    Pierwszym zmienionym przedmiotem będzie Pieczona Kiełbasa - zniknie, a w jej miejsce trafią nowe wzmacniacze, które przystosowane będą dla każdego dungeonu z osobna.
    Tym samym odejdzie troszkę odpału ze standardowych lokacji, a chcąc wzmocnić się na kilka wypraw jednocześnie będzie trzeba zakupić kilka nowych odpałów, jednak
    nie bądźcie sceptyczni - ich cena będzie stosunkowo niska, a sam przedmiot będzie posiadał bardzo długi czas trwania i jedynym realnym ograniczeniem będzie limit wypraw,
    jaki można wykonać z tym przedmiotem.
    Przykład: Przedmiot XXX Azraelowy - Obrażenia na Azraelu +x% / Maksymalna ilość wypraw: 300

    Skarby to nowy element dla graczy lubiących systemy poboczne. Pojawiać się będą na różnych lokacjach w losowych miejscach.
    Po ich zbiciu otrzymacie przedmioty, których braki zaczną być odczuwalne po pewnym czasie od wprowadzenia zmian.
    Wstępnie planowaliśmy uzupełnić skarby dropem solidnych ilości yang, marmurów, corów i innych przedmiotów użytkowych.

    Powiązanym 'systemem' ze Skarbami byłyby Księgi Misji, których nagrody mogłyby być podobne do dropu ze Skarbów,
    jednak temat ten odkładamy na później i komunikujemy o tym w formie planów z uwagi na wprowadzane zmiany.

    Skarby i Księgi Misji najpewniej pojawią się w późniejszym terminie, gdy wraz z obniżonymi limitami popyt na marmury zostanie unormowany.

    "Smoki" mogłyby być osobną aktualizacją zaimplementowaną na rocznicę serwera, jednak z uwagi na duże zmiany staną się idealnym wypełnieniem pewnych luk.
    Na 99% pojawią się od razu ze zmianami, ewentualnie niedługo później.

    Codziennie w godzinach 18:00 i 22:00 na wybranych lokacjach pojawią się Bossy - Władcy Smoków.
    Staną się kolejnym miejscem walk, ponieważ zbicie ich nie będzie takie proste - ani koń, ani marmur Wam w tym nie pomoże,
    a kluczowe stanie się posiadanie ekwipunku z bonusem na ludzi oraz dobrze rozwiniętych umiejętności.

    Drop z Władców Smoków będzie bardzo obfity, a poza 'standardowymi' przedmiotami zdobędziecie z nich przepustki oraz
    walutę wymaganą na zakup wielu bardzo cennych przedmiotów w Smoczym Sklepie.

    Weekendowa wyprawa eventowa - dostepna tylko w soboty i niedziele, podzielona na przedziały poziomowe.
    Poza standardowym dropem możliwa do zdobycia będzie tam również waluta wymagana w Smoczym Sklepie.

    Wisienka na torcie, dla której w ogóle rozmawiamy o powyższych elementach.
    W Smoczym Sklepie znajdziecie wiele bardzo cennych przedmiotów, choć niektóre z nich ograniczone będą zakupem na postać,
    a niektóre na cały serwer, jednak nie musicie się obawiać - limity zakupowe będą resetowane co pewien okres.

    Znajdziecie tu najprawdopodobniej przedmioty takie jak: Smocze Monety, wiele przedmiotów IS, przedmioty użykowe, skrzynie, "powiększacze" limitów,
    bardzo ograniczone Odznaki dla najlepszych, a najważniejszym przedmiotem będzie Dusza Smoka.

    Duszę Smoka można wzmocnić bonusami, które przydadzą się Wam w walkach z innymi graczami, w pokonywaniu Bossów, niszczeniu Metinów,
    ale przede wszystkim na wyprawach - jej zadaniem jest ułatwienie przejścia na kolejne etapy niższym poziomom, gdy standardowy odpał zostanie już ograniczony.

    Sklep nie będzie dostępny od razu - kluczowe dla nas jest dopasowanie cen ze względu na rozłożenie waluty pomiędzy graczami.

  • Poprawiono naliczanie limitu na EQ (wejście przed północą)
  • Poprawiono wyświetlanie bonusów w tabelce
  • Poprawiono wyświetlanie wartości z koła dla Smoczego Kamienia Chaosu
  • Uruchomiono możliwość mixowania 2x HP w Niebiankach
  • Uruchomiono możliwość mixowania 2x Ludzi w Broniach 90
  • Usunięto przekierowanie na DC podczas przerw technicznych
  • Zablokowano przenoszenie na DT inną postacią niż lider grupy
  • Zwiększono HP Wobby
  • Zmniejszono czas powrótu na wyprawę
  • Zmniejszono ilość maks. powrotów na wyprawę
  • Wprowadzono poprawki w obrażeniach zadawanych w Wobbę
  • Zablokowano zadawanie obrazeń w Wobbę z konia i wierzchowca
  • Poprawiono używanie przywiązanych przedmiotów
  • Poprawiono wyświetlanie Boh. w niektórych okienkach
  • Znacznie zwiększono wartości Smoczego Kamienia Chaosu
  • Dodano możliwosć wytwarzania Peleryn ze Skrzyń KU
  • Ograniczono dzienny zakup Robaków
  • Ustawiono czas trwania Robaków
  • Są to zmiany nad którymi cały czas pracujemy - istnieje szansa, że pojawią się w nieco zmienionej formie lub wcale.
    Jak zwykle czekamy na Wasze opinie