Wyczekiwana aktualizacja wniesie wiele nowych rozwiązań, proponowanych przez Was zmian,
a także zupełnie nowe elementy rozgrywki, które zapewnią Wam dobrą zabawę na długi czas.
17.12.2024 (godziny poranne)
Przewidywany czas trwania przerwy technicznej to +-6 godzin
Tak duża ilość zmian niesie za sobą możliwość wystąpienia niezapowiedzianych przerw technicznych
Po wprowadzeniu aktualizacji będziemy intesywnie przyglądać się wszystkim elementom aktualizacji i reagować, gdy pojawi się taka konieczność - chętnie zasugerujemy się Waszymi opiniami
Niskopoziomowa wyprawa, która zapewni nieco odskoczni od bicia metinów i zdobywania ulepszaczy.
Zdobędziecie na niej podstawowe przedmioty, a przy odrobinie szczęścia Marmur Czarnego Orka
Minimalny Poziom | Maksymalny Poziom | Przepustka | Działający Bonus | Limit |
---|---|---|---|---|
40 | 54 | Silny przeciwko Orkom | 10 |
Przepustka do zdobycia z Metinów Duszy i Metinów Cienia
Nowy Boss w Grocie Wygnańców V1 - odpowiednik Generała z V2.
Najcenniejszym dropem z Podziemnego Wojownika jest Kręty Klucz
Nazwa | Czas Respu | Ilość Respów | Najcenniejszy Drop |
---|---|---|---|
Podziemny Wojownik | 2h | 2 + 2 (17:00-23:00) |
Metin wystepujący w Grocie Wygnańców V2 - odpowiednik Metina Zbawienia z V1.
Najcenniejszym dropem z Metina Wygnańców jest Koło Sterowe
Nazwa | Czas Respu | Ilość Respów | Najcenniejszy Drop |
---|---|---|---|
Metin Wygnańców | 2h | 2 + 2 (17:00-23:00) |
Zupełnie nowa lokacja dostępna od 75 poziomu postaci.
Do Lochu pozwoli Wam wejść Pradawna Małpa, którą znajdziecie na Wężowym Polu.
Spotkacie tu 2 Bossy, z których najcenniejszym przedmiotem do zdobycia będzie Krew Złotej Małpy
Boss | Ilość | Czas respu |
---|---|---|
Złota Chodząca Małpa | 1 | 2h |
Lord Złotych Małp | 1 | 2h |
Nowy Loch ma za zadanie rozluźnić "obstawianie" podstawowych Lochów Małp przez wysokopoziomowe postacie.
Przy okazji zdobędziecie tam Krew Złotej Małpy, która wymagana jest do stworzenia Złotych Medali Konnych
a także będzie wykorzystywana w przyszłości, w rozwoju systemu konnego.
Podwyższony poziom Konia do 40 - zwiększone bonusy, dodatkowe bonusy, które pomogą w walce na nowych lokacjach.
W przyszłości nowa Podkowa oraz Pasza dla Konia.
Poziom | Wymagania | Bonusy |
---|---|---|
31 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 1% Wartość Ataku +43 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
32 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 2% Wartość Ataku +46 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
33 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 3% Wartość Ataku +49 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
34 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 4% Wartość Ataku +52 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
35 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 5% Wartość Ataku +55 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
36 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 6% Wartość Ataku +58 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
37 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 7% Wartość Ataku +61 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
38 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 8% Wartość Ataku +64 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
39 | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 9% Wartość Ataku +67 Silny przeciwko Potworom +5% |
|
40 | Misja | Odp. na Obrażenia PvM (hity) 10% Wartość Ataku +75 Silny przeciwko Potworom +5% Siła Chaosu +5% |
Wszystkie przedmioty związane z rozwojem konia znajdziecie w sklepie u Stajennego
Nowa "ścieżka" rozwoju postaci powyżej 99 poziomu - Poziomy Bohatera.
Awansowanie na kolejne poziomy dostępne będzie w dedykowanym oknie, które znajdziecie w Panelu Bocznym.
Do zwiększenia poziomu bohatera wymagane są: EXP, Yang, Przedmioty
Nagrodą za pierwszy - maksymalny (3) Poziom Bohatera będzie Kostium Hwang (do wyboru)
Wymaganie niewielkiej ilości doświadczenia pozwoli "równo" wystartować, ponieważ każdy będzie musiał przejść taką samą drogę, by wejść na Góry Grzmotu
Postacie z poziomami bohatera utracą drop na wszystkich lokacjach poza Grotami Wygnańców (dotyczy to również World-Bossów).
2 nowe Polowania dostępne na Górach Grzmotu oraz 2 dodatkowe misje Seona. Nagrodami za polowania będą wartościowe przedmioty, yang oraz exp.
Misja | Wymagany Przedmiot | Ilość | Bonusy do wyboru |
---|---|---|---|
Badania Seona 3 | Czerwony Wywar | 30 | Silny przeciwko Potworom +5% Silny na wszystkie Klasy +5% Max PŻ +1200 |
Badania Seona 4 | Niebieski Wywar | 40 | Wartość Ataku (PvP) +43 Wartość Ataku (PvM) +43 Wartość Mag. Ataku (PvP) +43 Max PŻ +1250 |
Lokacja dostępna od 1 Poziomu Bohatera - nowe miejsce walk najsilniejszych ekip.
Bonusy działające w Górach Grzmotu to Silny przeciwko Orkom oraz Chaos.
W Górach Grzmotu występują 2 Bossy - Gargulec i Polifem.
Najcenniejszym dropem z Bossów jest ulepszacz - Złoty Materiał, który zdobędziecie z ich Szkatułek.
Bossy są bardzo wytrzymałe, a obrażenia z umiejętności zadają co odkreśloną ilość czasu, dlatego
odpowiedni ekwipunek zapewni możliwość bezproblemowego "stania" bez losowości.
Boss | Ilość | Czas respu | Typ respu |
---|---|---|---|
Gargulec | 2 | 2h | Losowy |
Polifem | 1 + 1(17:00-23:00) | 2h | Stały |
Spotkacie tu także 2 rodzaje Metinów - Metin Gniewu i Metin Nieszczęścia.
Najcenniejsze przedmioty do zdobycia z Metinów to Ognisty Klucz (przepustka na Razadora) oraz
Peleryna Męstwa+ (zapewnia 20% większy zasięg zwabianych potworów).
Kamienie posiadają dość dużą regenerację PŻ, dlatego kluczem będzie skompletowanie ekwipunku,
który pozwoli bezproblemowe "stane" podczas ataków od potworów zasięgowych.
Metin | Ilość | Czas respu | Typ respu |
---|---|---|---|
Metin Gniewu | 4 | 1h | Lekki Rozrzut |
Metin Nieszczęścia | 3(17:00-23:00) | 1h | Lekki Rozrzut |
Krół Wobba - nowy WB o zupełnie nowej mechanice "PvP", dzięki której będziecie mogli pokazać moc swoich ekwipunków.
Wobba nie będzie się poruszał, dzięki czemu walki będą jeszcze bardziej satysfakcjonujące.
Najsilniejsi otrzymają bardzo dużą ilość Kamieni Kowala oraz Antycznych Naramienników (ich zastosowanie poznacie później).
Przeciwko Wobbie nie działa bonus na Potwory, a wspomogą Was bonusy na Klasy i przeciwko Ludziom.
Godzina respu Wobby to 19:00 - jeśli godzina ta nie spełni naszych oczekiwań to zostanie zmieniona na 20:00
Podstawowa wyprawa dostępna na poziomach bohatera, która jest odpowiednikiem Azraela i Śmierci na tak zwane "wybieganie".
Mała ilość zadań związanych z pokonywaniem potworów premiuje rozwój i lepszy ekwipunek, a 3 wersje wytwarzania Przepustki
u Seona-Hae zapewnia stałą jej cenę bez względu na sytuację rynkową.
Minimalny Poziom | Przepustka | Działający Bonus | Limit |
---|---|---|---|
1 Poziom Bohatera | Silny przeciwko Diabłom | 50 |
Nieco bardziej wymagający dungeon w porównaniu z Ruinami Chaosu, którego wykonywanie zapewni Wam ulepszacze na nowy ekwipunek.
Przepustki na tę wyprawę zdobędziecie z Metinów występujących w Górach Grzmotu.
Minimalny Poziom | Przepustka | Działający Bonus | Limit |
---|---|---|---|
2 Poziom Bohatera | Silny przeciwko Diabłom | 25 |
Przedmioty PvP z setu Słońca dostępne od 95 poziomu postaci zapewnią Wam jeszcze lepsze wrażenia podczas walk o najsilniejsze Bossy.
Dostępne będą Kolczyki, Naszyjnik, Bransoleta, Hełm, Buty, a także Broń Dwuręczna na 90 poziom - ulepszana z Partyzany.
Nowy schemat "przerabiania" przedmiotów pozwoli skorzystać z bonusów jakichkolwiek przedmiotów - zgadzać musi się tylko ich typ.
Wytwarzanie przedmiotów dostępne jest o Seon-Hae
Za dodatkowe wzmocnienie do Biżuterii Słońca posłuży Słoneczny Granat, który uzyskać możecie z Rudy Słonecznego Granatu
dostępnej poprzez wytwarzanie u Alchemika z jakichkolwiek dostepnych aktualnie rud.
Bronie, Zbroje , Kolczyki, Naszyjnik oraz Bransoleta z setu Oceanu to nowe przedmioty, które wesprą Was w PvM.
Przedmioty te łączą ze sobą rozwój klasycznych bonusów oraz odporności i siły oraz Chaosu.
Dodatkowo nowe Bronie jeszcze bardziej balansują PvM pomiędzy klasami dzięki odpowiedniemu dopasowaniu wartości ataku.
Za dodatkowe wzmocnienie do Biżuterii Oceanu posłuży Szafir Oceanu, który uzyskać możecie z Rudy Szafiru Oceanu
dostępnej poprzez wytwarzanie u Alchemika z jakichkolwiek dostepnych aktualnie rud.
Ulepszanie przedmiotów dostępnych od Poziomów Bohatera możliwe jest tylko poprzez korzystanie z nowych materiałów,
które w najprostszy sposób zdobędziecie u Seona-Hae.
Zwój Błogosławieństwa+ Możliwość ulepszania przedmiotów z poziomu Bohatera
Czerwone Pióro Możliwość ulepszania przedmiotów z poziomu Bohatera, Szansa na ulepszenie +10%
Ginące Lustro Możliwość ulepszania przedmiotów z poziomu Bohatera,
w przypadku niepowodzenia stopień przedmiotu nie jest redukowany o 1
Ginące Lustro+ Możliwość ulepszania przedmiotów z poziomu Bohatera,
w przypadku niepowodzenia stopień przedmiotu nie jest redukowany o 1, Szansa na ulepszenie +3%
Zupełnie nowy Smoczy Kamień - Smoczy Kamień Chaosu zagości w samym środku koła alchemii.
Pozyskanie nowych kamieni dostępne jest głównie poprzez wytwarzanie Corów Chaosu ze standardowych Cor Draconis
Wartość bonusów Smoczego Kamienia Chaosu jest wzmacniana umieszczonymi pozostałymi Smoczych Kamieniami (WYBORNYMI).
1 Wyborny Kamień zapewnia dodatkowe 20% wartości bonusów Smoczego Kamienia Chaosu.
Smocze Kamienie Chaosu (wyborne) można mixować tylko za pomocą 2 tych samych kamieni
Możliwe bonusy w Smoczym Kamieniu Chaosu
Chaos
Odporność na Chaos
Wartość Ataku PvM
Wartość Ataku PvP
Wartość Mag. Ataku PvP
Odp. na Krytyczne Ciosy
Odp. na Krytyczne Umiej.
Nad przyciskiem Alchemii możliwe będzie odblokowanie dodatkowego slotu na nowe Wzmacniacze.
Wymagania do odblokowania to Yang, Przedmioty oraz 1 Poziom Bohatera.
Początkowo możliwe do umieszczenia będą 2 przedmioty.
Kamień Mocy Chaosu - wzmocni Was w walce ze stworami Chaosu.
Możliwy do zakupu u NPC Eventowego
Z uwagi na datę wprowadzenia aktualizacji korzystając z kodu BOHATER otrzymacie 1 darmowy Kamień Mocy Chaosu
Drugi przedmiot to Kolczyki Feniksa , które są wzmacniaczem "ulepszanym" - jest to schemat, którzy możecie kojarzyć z Podkowy.
Do ulepszania na wyższe + przydadzą się Antyczne Naramienniki, a same Kolczyki Feniksa wspomogą Was w walce z World-Bossami
oraz zwiększą przeżywalność przeciwko obrażeniom otrzymywanym od ataków krytycznych.
Wraz z aktualizacją pojawią się 3 nowe "odpałki".
Rosa Chaosu - Dostępna od 1 poziomu bohatera rosa, wytwarzana z aktualnych (możecie przepalić roski o mniejszych wartościach), wzmocni Was w walce ze stworami chaosu
Eliksir Ataku - Dostępny od 95 poziomu postaci, wytwarzany z dłoni oraz mikstur, wzmocni Was atakiem oraz atakiem magicznym %
Eliksir Odporności - Dostępny od 95 poziomu postaci, wytwarzany z przedmiotów boga smoków, wzmocni Was odpornością na ataki krytyczne
Powyższe przedmioty dostępne są u Huahn-So
Przedmioty specjalne dostępne u NPC Eventowego takie jak Smoczy Medalion i Pieczona Kiełbasa zgodnie z zapowiedziami zostaną
podzielone na przedziały poziomowe, które pozwolą dopasować ich cenę do danego etapu.
Wyróżniamy 5 przedziałów: do 54 poziomu, do 74 poziomu, do 84 poziomu, do 99 poziomu oraz bez żadnych limitów.
Dla wielu z Was najbardziej wyczekiwana zmiana. Rozwiązanie to sprawdziło się na charonie i spełniło nasze, a także Wasze oczekiwania.
Umiejętność | Wzmocnienie na P na 99 poziomie |
---|---|
Silne Ciało | Wartość Ataku (PvM) +450 |
Krycie Się | Wartość Ataku (PvM) +550 |
Bezszelestny Chód | Wartość Ataku (PvM) +550 |
Mroczna Ochrona | Wartość Ataku (PvM) +400 |
Zwinność | Wartość Ataku (PvM) +250 |
Pomoc Smoka | Wartość Ataku (PvM) +400 |
Dodatkowo poprawiliśmy działanie bonusu 'odpornosci na Magię' na Rozproszenie Magii oraz zmniejszyliśmy efektywność
Mrocznej Ochrony przeciwko umiejętnościom Bossów z uwagi na ogromne wzmocnienie PvM.
Mroczna Ochrona została również poprawina pod względem rozłożenia bonusów poniżej poziomu P.
Dodatkowe wzmocnienia postaci na umiejętnościach, które największy efekt oferują na "wyższych" poziomach pozwoliło poczynić
inne poprawki w odpornościach Bossów. Pondadto Generał w Atlantydzie nie będzie już zaskakiwał losowością zadawanych obrażeń.
Wieża Demonów została ograniczona do 89 poziomu postaci.
Piekielne Katakumby zostały ograniczone do 99 poziomu postaci, Azrael i Charon zostali pozbawieni losowości w zadawanych obrażeniach.
Wieża Śmierci została ograniczona do 99 poziomu postaci, mapa Wieży została wyglądowo dopasowana do klimatu całej wieży,
przebieg został zmieniony i dopasowany do tego przedziału poziomowego, a czas wykonywania powinien znacznie się skrócić.
Zmiana ta ma na celu przede wszystkim stworzenie bardziej przyjaznego środowiska dla innych profesji poza WP, a samą wyprawę bardziej opłacalną i przyjemną.
Beran-Setaou otrzymał zmodyfikowany sposób używania umiejętności - nie atakuje już 2 razy w ciągu 1 sekundy.
Dodatkowo rozrzut jego obrażeń został zmniejszony i atakuje teraz z dopasowanymi, odpowiednio dużymi obrażeniami.
Komnata Smoka została ograniczona do 1 poziomu bohatera.
Siedlisko Hydry - obrażenia zadawane przez potwory zostały nieco zmniejszone, a % odzyskiwanego PŻ przez WP znacznie zmniejszone.
Umiejętności Głów Hydry ładują się nieco dłużej, a w Beczki UM sura WP będzie zadawał więcej obrażeń niż dotychczas.
Balans nie jest ostateczny, a podczas tworzenia zmian kierowaliśmy się chęcią stworzenia rozgrywki przyjemnej dla wszystkich, nie tylko dla WP,
co powinno być zauważalne coraz bardzo wraz ze wzrostem etapów rozgrywki - im wyżej, tym różnice pomiędzy profesjami coraz mniejsze.
Cieszymy się, że od prawie roku tak chętnie bierzecie udział w rozwoju projektu - Wasze opinie są niezwykle ważne
Mamy nadzieję, że aktualizacja przypadnie Wam do gustu, a doświadczenia podczas gry na PolandMT2 staną się jeszcze lepsze
ps. cały czas pracujemy nad Eventem Świątecznym, a efekt prac ujrzycie niebawem