Witajcie w prezentacji Charona – Serwera Eventowego
...Otrzymaliśmy setki pytań od graczy i ekip dotyczących akademii oraz tego, kiedy pojawi się coś nowego, bo wielu z Was chce rozpocząć z "czystym kontem".
Nie wszystkim odpowiadają obecne projekty, a my oferujemy stabilny start z możliwością dalszej gry na ciągle rozwijanym serwerze głównym po zakończeniu serwera eventowego.
Dodatkowo, jak sami możecie zauważyć - ostatnimi czasy notujemy ogromny wzrost liczby graczy online. Wielu jeszcze się waha, a serwer eventowy to doskonała okazja na rozpoczęcie gry.
Jeśli jednak nie chcesz zaczynać od zera, serwer główny wciąż na Ciebie czeka!
Na serwerze eventowym będziemy przede wszystkim korzystać z rozwiązań, które mogłyby okazać się zbyt kontrowersyjne na serwerze głównym.
Wiele usprawnień, drobne ułatwienia oraz wspomniane wyżej nowe rozwiązania to doskonała, dodatkowa zachęta do gry, nie ma potrzeby
podążania drogą innych projektów, których serwery główne w trakcie akademii świeciły pustkami z powodu skrajnych ułatwień.
Zdania nie zmieniamy. Akademie i sezony to nic innego jak plucie w twarz graczom, którzy aktywnie grają na serwerze głównym.
Dodatkowo często wywołują negatywne skojarzenia, a ich formuła najzwyczajniej zawodzi.
Naszym celem jest, aby serwer główny działał stabilnie i rozwijał się równolegle z trwaniem serwera eventowego.
Dlatego wychodzimy do Was z Serwerem Eventowym, który swoimi cechami znacznie odbiega od klasycznych rozwiązań,
które znacie z akademii innych projektów, a my uważamy je za tragiczne w skutkach.
System globalnych osiągnięć z ogromnymi nagrodami to tylko 1 z wielu pozytywnych rozwiązań, które na Was czekają.
Oczywiście to nie pierwszy raz, kiedy realizujemy większy plan.
Wiecie, że u nas nie trzeba czekać pół roku na aktualizacje.
A ta, która pojawi się po Charonie, już od dłuższego czasu jest gotowa – o szczegółach porozmawiamy wkrótce.
Mamy nadzieję, że sprostamy Waszym oczekiwaniom!
Przez świat Charona będą przemierzać różni twórcy, z którymi współpracujemy.
Ich zmagania na serwerze będziecie mogli śledzić na kanałach YouTube.
Poniżej znajdziecie listę YouTube`rów, którzy będą relacjonować swoją przygodę oraz przedstawiamy ich plan na prowadzenie serii z serwera eventowego.
TWÓRCA | LINK DO KANAŁU | OPIS SERII | REFFLINK | KOD TWÓRCY |
---|---|---|---|---|
[YouTube Wojtek Tasmania] | Bez żadnego owijania w bawełne od startu lecimy wysoko. Czy po TOP1? Czas pokaże. | [KLIKNIJ] | WOJTEK | |
[YouTube BEAVE] | 500 GODZIN GRY VS SERWER EVENTOWY (DAILY?) | [KLIKNIJ] | BEAVE | |
[YouTube NaylChunjo] | Moim celem Serii jest Osiągnięcie 99 Poziomu i Wymaxowanie Postaci | [KLIKNIJ] | NAYLCHUNJO | |
[YouTube KSIONRZE] | Solo Tryhard NoLife | [KLIKNIJ] | KSIONRZE | |
[YouTube Speedy] | Co uda się osiągnąć przez 50dni grając 24/7, SPRAWDŹMY TO! | [KLIKNIJ] | SPEEDY | |
[YouTube kAArter] | Azrael w 50 dni | [KLIKNIJ] | KARTER | |
[YouTube RESSO] | DOMINACJA | [KLIKNIJ] | RESSO | |
[YouTube Ignite] | Mocna jazda w Topke | [KLIKNIJ] | IGNITE | |
[YouTube Zelcor] | Droga do 99 | [KLIKNIJ] | GRUSZNIK | |
[YouTube DomisDominolo] | Siemaneczko cześć i czołem z tej DomisDominolo! Moje odcinki mają zarys stricte poradnikowy i nie tylko uczą, ale też bawią :) |
[KLIKNIJ] | DOMISCHARON | |
[YouTube Dziku] | Droga na szczyt długa i kręta, ja znajdę łatwiejszy sposób | [KLIKNIJ] | DZIQU | |
[YouTube BraciaK] | CO OSIĄGNĘ W 50 DNI | [KLIKNIJ] | BRACIAK | |
[YouTube LaChupakabra] | Zapraszam na kontent z testowanie nowych zmian postaci do PvE na wyżej lvlowych dungach w połączeniu z maszynką do wybijania. Sprawdzimy nowe rozwiązania i systemy, a także postaramy się zrobić nowe osiągnięcia |
[KLIKNIJ] | CHUPA | |
[YouTube Charon] | Mocna postac PVP i PVM w jednym? Charon pokaże. | [KLIKNIJ] | TOP1 | |
[YouTube Zaczarowany] | Topowa postać na low level ❤️ | [KLIKNIJ] | ZACZAROWNY | |
[YouTube Herbek] | Lecimy w topkę, bez zahamowań! | [KLIKNIJ] | HERBEK | |
[YouTube Hidek] | Razem tworzymy historię | [KLIKNIJ] | HIDEK |
lista twórców będzie aktualizowana
Kod twórcy skrywa większą ilość przedmiotów w porównaniu z serwerem głównym.
Realizacja kodu standardowo odbywa się w okienku ItemShop Zrealizuj Voucher
Początek gry zostanie nieco ułatwiony, choć my preferujemy określenie „uprzyjemniony”.
Po zalogowaniu otrzymacie bronie oraz zbroje +6.
Dodatkowo, Wasi bohaterowie będą poruszać się o 10% szybciej, a podnoszenie przedmiotów z ziemi będzie przebiegać 50% sprawniej.
PS. Pamiętajcie również o możliwości odebrania darmowego kodu na konia, który z pewnością znacznie ułatwi przemieszczanie się po pierwszych lokacjach!
Jednym z głównych założeń Charona jest zachęta do gry profesjami innymi niż Wojownik Body lub Sura WP.
Aktualnie WP i Body stanowią ponad 50% postaci z wybranymi umiejętnościami.
"Testy" zmian na żywym organiźmie jakim jest Poland mogłyby okazać się zbyt drastyczne,
dlatego odpowiednio wzmocnimy cechy poszczególnych klas na samym Charonie.
Jeśli Wasz odzew okaże się odpowiednio pozytywny, to na SG zdecydujemy się
zaimplementować zmiany w abs Bossów oraz na wyprawach.
Oczywiście Body i WP dalej będą nadal zadawać najwięcej obrażeń,
jednak różnice w porównaniu z innymi profesjami nie pozostaną tak drastyczne jak aktualnie.
Tym sposobem na Charonie rozgrywka będzie znacznie przyjemniejsza, a po połączeniu nic nie "stracicie".
Skąd taka decyzja? (odnosząc się do serwera głównego)
End-Game wymaga bardzo złożonej progresji i sam koszt wbicia "Aury" do P jest znikomy w porównaniu z pozostałymi elementami,
dlatego uważamy, że to nie same umiejętności powinny w głównej mierze decydować o tym czy zbijemy danego bossa, czy też nie.
Umiejętność | Wzmocnienie na P na 99 poziomie |
---|---|
Silne Ciało | Wartość Ataku (PvM) +230 |
Krycie Się | Wartość Ataku (PvM) +400 |
Bezszelestny Chód | Wartość Ataku (PvM) +400 |
Mroczna Ochrona | Wartość Ataku (PvM) +200 |
Zwinność | Wartość Ataku (PvM) +150 |
Pomoc Smoka | Wartość Ataku (PvM) +330 |
Dodatkowy bonus w Zwinności i Pomocy Smoka działa tylko "na siebie"
Wartość bonusu będzie rosła wraz z rozwojem umiejętności oraz poziomem postaci
Wartości bonusu mogą ulec zmianie
Tego "systemu" nie trzeba przedstawiać.
Poniżej przedstawiamy zawartość Skrzyń Ucznia, która pomoże Wam osiągać nowe etapy na Charonie.
Poziom 1 | Poziom 10 | Poziom 20 | Poziom 30 | Poziom 40 | Poziom 50 | Poziom 60 | Poziom 70 | Poziom 80 | Poziom 90 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x |
- | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x | 1x | 2x | 1x |
- | 10x | 15x | 15x | 5x | 30x | 10x | 2x | 2x | 1x |
- | - | 3x | 5x | 5x | 5x | 15x | 5x | 10x | 2x |
- | - | 3x | 5x | - | 10x | 15x | 2x | 15x | 20x |
- | - | - | 1x | - | 10x | 4x | 2x | - | 30x |
- | - | - | 1x | - | 2x | 4x | 2x | - | 10x |
- | - | - | - | - | 2x | - | 2x | - | 10x |
- | - | - | - | - | 5x | - | 2x | - | 10x |
- | - | - | - | - | 5x | - | 2x | - | 10x |
- | - | - | - | - | 5x | - | - | - | - |
- | - | - | - | - | 5x | - | - | - | - |
- | - | - | - | - | 5x | - | - | - | - |
- | - | - | - | - | 5x | - | - | - | - |
Serwer Eventowy będzie charakteryzował się kilkoma drobnymi ułatwieniami, które znacząco nie wpłyną na rozgrywkę, jednak sama gra powinna być dzięki nim przyjemniejsza.
Wykorzystanie broni między poziomami 30 a 75 jest znikome, głównie z powodu braku wyraźnych zalet w obrażeniach oraz trudności w ich ulepszaniu.
Na Charonie wprowadzamy niewielkie, choć znaczące innowacje.
Przechodząc do konkretów: bronie pomiędzy 30 a 75 poziomem doczekają się drobnych,
choć istotnych zmian w procesie ulepszania — w wielu przypadkach perły zostaną zastąpione małżami i... to tyle.
Tylko tyle wystarczyłoby, aby gracze mieli realną alternatywę.
Ale to nie wszystko! Bronie te otrzymają bonusy żywiołów, które jednak nie będą działać na potwory.
Żywioły będą wspomagać walkę wyłącznie z bossami, co oznacza, że posiadanie broni o słabszych średnich obrażeniach zyska kontrę w postaci innych rodzajów uzbrojenia.
Dzięki tym zmianom wybór broni stanie się bardziej zróżnicowany, a poboczne uzbrojenie użyteczne na każdym etapie rozgrywki.
Broń | Bonus | Ulepszanie |
---|---|---|
WIATR | - | |
WIATR | - | |
BŁYSKAWICE | - | |
BŁYSKAWICE | Perły Małż | |
OGIEŃ | Perły Małż | |
OGIEŃ | Perły Małż | |
POTWORY | - | |
POTWORY | - |
Oprócz bonusów na żywioły, które wzmocnią Waszą siłę w walce, zostaną również uruchomione odporności na żywioły z ekwipunku, choć przejdą one drobne zmiany.
Odporności te zostaną znacząco osłabione — ich celem jest wspieranie w walce, a nie całkowita zmiana rozgrywki.
Są z nami od początku, więc czas, aby wreszcie miały swoje praktyczne zastosowanie, prawda?
WIATR | BŁYSKAWICE | OGIEŃ |
---|---|---|
Dolina Orków | Góra Sohan | Ognista Ziemia |
Pustynia Yongbi | Wężowe Pole | Loch Pająków V1 |
Loch Małp V1 | Kraina Gigantów | Loch Pająków V2 |
Loch Małp V2 | Świątynia Hwang | Loch Pająków V3 |
Loch Małp V3 | Grota Wygnańców V1 | Las Duchów |
Miasta Drugie | Grota Wygnańców V2 | Czerwony Las |
Sztuczne zwiększanie liczby respów bossów, aby tylko najlepsi gracze mogli z tego korzystać nocą? Zdecydowanie nie!
Prawdziwym "problemem" są godziny szczytu. Dlatego zastosujemy sprawdzony system, który z powodzeniem funkcjonuje już przy respach generałów.
BOSS | BONUS | Ilość dodatkowych respów (17-23)(Co 1h minimum) |
---|---|---|
Best. Kapitan | WIATR | 1 |
Wódz Orków | WIATR | 2 |
Skalista Małpa | WIATR | - |
Chodząca Małpa | WIATR | - |
Lord Małp | WIATR | - |
Pustynny Żółw | WIATR | 2 |
Ezot. Przyw. | BŁYSKAWICE | 2 |
Dziewięć Ogonów | BŁYSKAWICE | 2 |
Zjawa Żółt. Tygrysa | BŁYSKAWICE | 1 |
Generał Setaou | BŁYSKAWICE | 1 |
Królowa Pająków | OGIEŃ | 1 |
Król Pająków | OGIEŃ | 2 |
Ognisty Król | OGIEŃ | 1 |
Drzewiec | OGIEŃ | 2 |
Limit wszystkich wypraw zostanie nieco zwiększony.
Czas resetu limitu o godzinie 24:00 (12:00 w przypadku Komnaty Smoka) pozostaje bez zmian.
Kryjówka Baronówny | Wieża Demonów | Piekielne Katakumby | Wieża Śmierci | Komnata Smoka | Siedlisko Hydry |
---|---|---|---|---|---|
Stary Limit: 15 | Stary Limit: 40 | Stary Limit: 40 | Stary Limit: 40 | Stary Limit: 3 | Stary Limit: 5 |
Nowy Limit: 20 | Nowy Limit: 50 | Nowy Limit: 50 | Nowy Limit: 50 | Nowy Limit: 5 | Nowy Limit: 6 |
Od niższych cen po zmiany poszczególnych przedmiotów, której proponowaliście na naszym Discordzie w propozycjach.
Pełna lista zmian dostępna niżej.
Poza dobrze znanymi Wam eventami takimi jak Szkat. Blasku, Piłki czy Raty na Charonie pojawią się zupełnie nowe.
Dodatkowe wydarzenia takie jak EVENT OX planujemy aktywować znacznie częściej.
Tuptuś, Kupiec, Grubas – NPC o wielu imionach. Na SG pokochaliście go za, mówiąc wprost, „trzymanie rynku w ryzach”.
To dzięki niemu nigdy nie brakowało Wam przepustek, niektórym jego "odpały" pozwoliły osiągnąć kolejny etap,
a innym umożliwiły stały zarobek, sprzedając przez niemal rok te same przedmioty w podobnych cenach.
Dzięki temu wielu z Was zarobiło tysiące, a w pojedynczych przypadkach nawet dziesiątki tysięcy złotych, sprzedając yangi.
PS. Legalny handel bez zmian – cieszy nas, że wielu z Was traktuje Polanda jako pracę (i to lepiej płatną niż niektóre stanowiska kierownicze).
NPC na Charonie będzie pojawiał się w każdą niedzielę, a jego oferta zostanie standardowo dostosowana do aktualnej sytuacji na rynku serwera.
Dodatkowym przedmiotem w jego asortymencie będzie Amulet Charona, który jest odpowiednikiem Amuletu dobrze Wam znanego z większych wydarzeń na SG.
Przewidujemy 1 amulet na każdy tydzień trwania serwera eventowego, co pozwoli idealnie dopasować strategię ulepszania.
Co tydzień, w każdą niedzielę, dostępny będzie ranking, oferujący znacznie cenniejsze przedmioty niż na SG.
Więcej "Mańków", więcej dodatkowych przedmiotów, a może nawet Kamienie Kowala — przekonajcie się sami!
Dotarliśmy do prawdziwej wisienki na torcie...
Bardzo rozbudowany system globalnych osiągnięć to element, który bez wątpienia zmotywuje wielu śmiałków do rywalizacji.
Liczne kategorie, przedmioty za niemal każdą aktywność oraz ogromne premie pieniężne za najwybitniejsze osiągnięcia na serwerze eventowym Charon.
Standardowe osiągnięcia dzielą sie na wiele kategorii, tak naprawdę każda aktywność w grze, która wykonacie jako pierwsi zostanie nagrodzona.
Za pokonanie odpowiedniej ilości Potworów (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Grupa Potworów | Lokacja | Ilość | Nagroda |
---|---|---|---|
Orkowie | Dolina Orków | 200 | 100 SM |
Ezoty | Dolina Orków | 250 | 100 SM |
Ezoty | Świątynia | 500 | 100 SM |
Żaby | Świątynia | 500 | 100 SM |
Pająki | Pustynia | 350 | 100 SM |
Pozostałe | Pustynia | 700 | 100 SM |
Wszystkie | Ognista Ziemia | 500 | 200 SM |
Zarażone | Góra Sohan | 200 | 200 SM |
Lodowe | Góra Sohan | 350 | 200 SM |
Szpony | Loch Paj. V1 | 400 | 200 SM |
Pozostałe | Loch Paj. V1 | 250 | 200 SM |
Szpony | Loch Paj. V2 | 1000 | 200 SM |
Pozostałe | Loch Paj. V2 | 300 | 200 SM |
Wierzby | Las Duchów | 600 | 200 SM |
Pozostałe | Las Duchów | 400 | 200 SM |
Wierzby | Czerwony Las | 600 | 300 SM |
Pozostałe | Czerwony Las | 500 | 300 SM |
Wszystkie | Kraina Gigantów | 200 | 300 SM |
Skalne | Wężowe Pole | 150 | 300 SM |
Podziemne | Grota Wygn. V1 | 1000 | 400 SM |
Setaou | Grota Wygn. V1 | 1500 | 400 SM |
Setaou | Grota Wygn. V2 | 2000 | 500 SM |
Ziny | Grota Wygn. V2 | 3000 | 500 SM |
Za pokonanie każdego Bossa (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Boss | Nagroda |
---|---|
Wódz Orków | 500 SM |
Ezot. Przyw. | 800 SM |
Królowa Pająków | 500 SM |
Dziewięć Ogonów | 800 SM |
Pustynny Żółw | 800 SM |
Król Pająków | 800 SM |
Zjawa. Żółt. Tygr. | 800 SM |
Ognisty Król | 800 SM |
Drzewiec | 800 SM |
Skalista Małpa | 500 SM |
Chodząca Małpa | 500 SM |
Lord Małp | 800 SM |
Dowódca Yonghan | 1000 SM |
Generał Huashin | 1000 SM |
Za pokonanie każdego Metina (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Metin | Nagroda |
---|---|
Metin Duszy | 100 SM |
Metin Cienia | 200 SM |
Metin Twardości | 300 SM |
Metin Diabła | 400 SM |
Metin Upadku | 500 SM |
Metin Śmierci | 600 SM |
Metin Morderstwa | 700 SM |
Metin Pung-Ma | 800 SM |
Metin Ma-An | 900 SM |
Metin Tu-Young | 1000 SM |
Metin Jeon-Un | 1000 SM |
Metin Zbawienia | 1000 SM |
Za awansowanie każdej z osobna umiejętności na P (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Umiejętność | Nagroda |
---|---|
Umiejętności Klasowe | 1.000 SM |
Dowodzenie | 50x Marmur Czarny Ork |
Polimorfia | 50x Marmur Młody Pająk |
Jeździectwo 30 lv | 5.000 SM |
Za posiadanie każdej z osobna broni ze "średnimi" 50+ (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Broń | Nagroda |
---|---|
2.000 SM 250x Zaczarowanie Przedmiotu |
|
3.000 SM 500x Zaczarowanie Przedmiotu |
Za posiadanie maksymalnej oraz minimalnej rangi (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Ranga | Nagroda |
---|---|
+20000 | 1.000 SM |
-20000 | 1.000 SM |
Za ulepszenie przedmiotu na +9 (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Przedmiot | Nagroda |
---|---|
100 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
300 SM | |
300 SM | |
300 SM | |
300 SM | |
300 SM | |
500 SM | |
500 SM | |
500 SM | |
1000 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
300 SM | |
300 SM | |
500 SM | |
500 SM | |
1000 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
200 SM | |
300 SM | |
1000 SM | |
2000 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
100 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
200 SM | |
300 SM | |
300 SM | |
500 SM | |
1000 SM | |
200 SM | |
500 SM | |
1000 SM |
Za pokonanie odpowiedniej ilości Bossów lub Metinów (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Rodzaj | Ilość | Nagroda |
---|---|---|
Bossy | 100 | 100x Cor Draconis (surowe) |
Bossy | 250 | 250x Cor Draconis (surowe) |
Bossy | 500 | 500x Cor Draconis (surowe) |
Metiny | 500 | 100x Zaczarowanie Przedmiotu |
Metiny | 2000 | 300x Zaczarowanie Przedmiotu |
Metiny | 5000 | 800x Zaczarowanie Przedmiotu |
Za wykonanie odpowiedniej ilości danej wyprawy (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Wyprawa | Ilość | Nagroda | Nagroda |
---|---|---|---|
Wieża Demonów | 475 | - | 8.000 SM |
Kryjówka Baronówny | 190 | 50x Pajęczy Klucz | 4.000 SM |
Piekielne Katakumby | 475 | 100x Zasuszona Głowa | 5.000 SM |
Wieża Śmierci | 475 | 100x Klucz Wieży Śmierci | 5.000 SM |
Komnata Smoka | 48 | 20x Kręty Klucz | 6.000 SM |
Siedlisko Hydry | 25 | 20x Pierścień Hydry | 8.000 SM |
Za wykonanie poniższych elementów (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Rodzaj | Nagroda |
---|---|
10x TOP1 DMG w Czerwonego Smoka | 25x Kamień Kowala |
10x TOP1 DMG w Leśnego Olbrzyma | 30x Kamień Kowala |
10x TOP1 DMG w Lodową Wiedźmę | 40x Kamień Kowala |
1 zdobyta Tytanka | 50x Kręty Klucz |
Za posiadanie każdego z osobna Smoczego Kamienia Wybornego+6 (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Smoczy Kamień | Nagroda |
---|---|
Ten sam Wyborny Smoczy Kamień (losowe bonusy) | |
Ten sam Wyborny Smoczy Kamień (losowe bonusy) | |
Ten sam Wyborny Smoczy Kamień (losowe bonusy) | |
Ten sam Wyborny Smoczy Kamień (losowe bonusy) | |
Ten sam Wyborny Smoczy Kamień (losowe bonusy) | |
Ten sam Wyborny Smoczy Kamień (losowe bonusy) |
Za awansowanie na 99 poziom na każdej klasy z osobna (jako pierwsi) otrzymacie nagrodę.
Rodzaj | Nagroda główna | Nagroda dodatkowa |
---|---|---|
99 (ogólny) | - | 25.000 SM |
99 Wojownik | Kostium Hwang | 20.000 SM |
99 Ninja | Kostium Hwang | 20.000 SM |
99 Sura | Kostium Hwang | 20.000 SM |
99 Szaman | Kostium Hwang | 20.000 SM |
Coś dla najlepszych z ogromnymi nagrodami...
WYMAGANIA I NAGRODY
Mogą zostać zmienione aż do startu Charona
Nagroda TOP1 | Nagroda TOP2 | Nagroda TOP3 |
---|---|---|
20.000 PLN | 10.000 PLN | 5.000 PLN |
50.000 SM | 35.000 SM | 20.000 SM |
3000x Szkat. Hydry | 2000x Szkat. Hydry | 1000x Szkat. Hydry |
100x Magiczny Metal | 60x Magiczny Metal | 30x Magiczny Metal |
3x Wyborny Smoczy Kamień do wyboru (losowe bonusy) Wybrane Kamienie muszą być różne |
2x Wyborny Smoczy Kamień do wyboru (losowe bonusy) Wybrane Kamienie muszą być różne |
1x Wyborny Smoczy Kamień do wyboru (losowe bonusy) |
60x Cor Draconis (Legend. - matowe) | 45x Cor Draconis (Legend. - matowe) | 30x Cor Draconis (Legend. - matowe) |
Zestaw Charona (Kostium + Fryzura + Nakładka) NA STAŁE z bonusem zestawu |
Zestaw Charona (Kostium + Fryzura + Nakładka) 180 DNI z bonusem zestawu |
Zestaw Charona (Kostium + Fryzura + Nakładka) 60 DNI z bonusem zestawu |
Dodatkowy element dla największych koxów...
W ostatnich dniach serwera eventowego aktywny będzie ranking zadanych obrażeń każdą umiejętnością w Kukłę PvP.
Ranking zostanie podzielony według profesji, aby każdy miał równe szanse na rywalizację.
Nagroda TOP1 | Nagroda TOP2 | Nagroda TOP3 |
---|---|---|
Zestaw Tartarona 30d z możliwością "odłożenia" na później |
4.000 SM | 1.500 SM |
3x Magiczny Metal | 2x Magiczny Metal | 1x Magiczny Metal |
Łączenie serwera eventowego z serwerem głównym odbędzie się 9 grudnia 2024 roku w godzinach porannych.
Poniżej znajdziecie warunki, które musi spełnić postać z Charona, aby została przeniesiona.
Już teraz aktywna jest ankieta dotycząca Serwera Eventowego Charon.
Znajdziecie w niej pytania związane z proponowaną zawartością, którą możecie ocenić.
Tak jak wspominaliśmy wcześniej – przygotowujemy aktualizacje z wyprzedzeniem, abyście nie musieli długo czekać na ich implementację.
Poniżej przedstawiamy wiele z gotowych rozwiązań, które planujemy wprowadzić.
Większość elementów przedstawionych poniżej zapewne zostanie dodana w późniejszych terminie,
ponieważ nie chcemy zasypywać Was aż tak dużą ilością nowości.
Znacznie lepszym rozwiązaniem będzie stopniowy rozwój z mniejszymi aktualizacjami co 1-2 miesiące tak jak dotychczas.
Dodatkowo na SG dodamy wiele rozwiązań, które sprawdzą się na SE.
Earlygame - Drobny rozwój + dodatkowe elementy, które są elementem pozostałych etapów
Midgame - Elementy dodatkowe, niewielka ilość nowości oraz elementy Endgame`u
Endgame - Najwięcej nowości, nacisk na wykorzystanie aktualnie dostępnych przedmiotów
W najbliższej przyszłości nacisk na rozwój wielu elementów pobocznych oraz dodatkowych rozwiązań, które nie są związane z ciągłym rozwojem
Przedstawione treści mogą ulec znacznym zmianom, nie traktujcie ich jako pewnik, a jako pewnego rodzaju "roadmapę"
Zgodnie z naszymi wcześniejszymi zapowiedziami w Waszych propozycjach, wyprawa "Orkowe Podziemia" na pewno pojawi się wraz z nadchodzącą aktualizacją.
Minimalny Poziom | Maksymalny Poziom | Przepustka | Działający Bonus |
---|---|---|---|
40 | 54 | Silny przeciwko Orkom |
"Poziom 99 nigdy nie zostanie zwiększony, są inne sposoby rozwoju postaci" – to zdanie często padało z naszych klawiatur i nadal je podtrzymujemy.
Zamiast nudnego trzymania spacji przez 50 godzin, aby zdobyć jeden poziom, oferujemy bardziej dynamiczne rozwiązanie – rozwój bohatera, który przynosi znacznie więcej satysfakcji.
Awansowanie poziomów bohatera odbywa się w dedykowanym do tego oknie, a wymagania obejmują niewielką ilość doświadczenia, yang oraz określone przedmioty.
Poziomy bohatera wzmocnią Wasze postacie dodatkowymi bonusami, podobnie jak tradycyjny "level" zwiększał statystyki postaci.
Nagrodą za pierwszy maksymalny (3) poziom bohatera będzie Kostium Hwang (do wyboru)
W opcjach gry znajdziecie opcję wyboru wyświetlania poziomu obok nicku postaci
Całkowicie nowa lokacja, dostępna od 1 Poziomu Bohatera, gdzie najsilniejsi gracze będą mogli rywalizować o najcenniejsze przedmioty.
Bonusy działające w Górach Grzmotu to Silny przeciwko Orkom oraz Chaos.
Gargulec | Polifem | Metin Gniewu | Metin Nieszczęścia | |
---|---|---|---|---|
Ilość | 2 | 1 + 1 (17:00-23:00) | 4 | 3 (17:00-23:00) |
Typ Respu | Losowy | Stały | Lekki Rozrzut | Lekki Rozrzut |
Czas Respu | 2h | 2h | 1h | 1h |
Cenny Drop |
Olbrzym Wobba to kolejny World-Boss, o którego rywalizować będą najsilniejsze gildie.
Wobba będzie WB-kiem PVP , co oznacza, że zadziała na niego bonus na Ludzi, a na Potwory i Bossy zostanie wyłączony.
Bardzo duża ilość Kamieni Kowala w dropie to idealna zachęta, by sprawdzić swoje ABS`y w walce.
Wobby nie będzie można lurować w inne miejsce
Minimalny Poziom | Przepustka | Działający Bonus |
---|---|---|
1 Poziom Bohatera | Silny przeciwko Diabłom |
Minimalny Poziom | Przepustka | Działający Bonus |
---|---|---|
3 Poziom Bohatera | Silny przeciwko Nieumarłym |
W Atlantydzie V1 pojawią się Bossy.
Nazwa | Czas Respu | Ilość Respów | Najcenniejszy Drop |
---|---|---|---|
Ilość | 2h | 2 + 2 (17:00-23:00) |
W Atlantydzie V2 pojawią się Metiny.
Nazwa | Czas Respu | Ilość Respów | Najcenniejszy Drop |
---|---|---|---|
Ilość | 2h | 2 + 2 (17:00-23:00) |
Aktualnie dostępne Polowania oraz Badania Seona będą miały swoją kontynuację w postaci kilku dodatkowych zadań.
Zostanie wprowadzona zupełnie nowa ścieżka misji, w której zadania będą polegać na dostarczeniu określonej liczby przedmiotów oraz
pokonaniu odpowiedniej ilości Potworów, Bossów i Kamieni Metin.
Misje kolekcjonerskie będą polegały na oddawaniu przedmiotów, oferując nagrody za poszczególne misje oraz za całą kategorię.
To doskonały sposób na wykorzystanie nadmiaru niektórych przedmiotów.
Całkowicie nowy, kompletny zestaw ekwipunku PvP z odpowiednio dobranymi bonusami, mający na celu doskonalenie balansu w PvP.
W aktualizacji najpewniej zostanie dodana tylko część przedmiotów - zależnie od stanu rozwoju postaci
Zdobycie nowego setu Broni i Zbroi odbywać się będzie poprzez "przerobienie" aktualnie dostępnych przedmiotów.
Dodatkowo pojawi się broń dwuręczna na 90 dla wojowników - ulepszana z partyzany.
Zdobycie nowego setu biżuterii zostało rozwiązanie w sposób, dzięki któremu Wasze wybonowane przedmioty nie pójdą do kosza.
Naszym głównym celem zawsze jest dbanie o rynek, dlatego w wytwarzaniu wykorzystane zostaną przedmioty niskopoziomowe.
Schemat tworzenia nowej biżuterii na przykładzie kolczyków
Przedmiot do transferu bonusów | Materiał I | Materiał II | Materiał III | Dodatkowe Materiały | Rezultat |
---|---|---|---|---|---|
Kolczyki, z których chcemy transferować bonusy |
lub lub lub | lub lub lub | Ulepszacze |
Schemat ulepszania przedmiotów takich jak Buty, Hełm oraz Pas jest podobny do biżuterii, choć posiada znaczące różnice w materiałach.
Na ten moment nie zdradzamy konkretów, ponieważ finalny efekt jest bardzo mocno uzależniony od rozwoju serwera.
Całkowicie nowy, kompletny zestaw ekwipunku PvM z bonusami dopasowanymi przede wszystkim do nowych lokacji.
Cały set nowego Ekwipunku PvM+9 zwiększa obrażenia na nowych lokacjach o ponad 50% w porównaniu z momentem "wejścia".
W aktualizacji może zostać dodana tylko część przedmiotów - zależnie od stanu rozwoju Waszych postaci
Pozyskanie nowych Broni i Zbroi to najzwyklejsze przerobienie Zbroi Rzeźnika i Broni na 75 poziom.
Biżuteria, Hełm, Buty i Pas również będzie po prostu "ulepszane", lecz dodatkowo wykorzystane zostaną przedmioty, których jest nadmiar.
(Z pewnością sami domyslicie się, o których przedmiotach mowa)
Przetopy wzmacniające bonusy nowej biżuterii PvM oraz PvP będą możliwe do zdobycia poprzez wytwarzanie z aktualnie dostępnych rud.
Zabieg ten wzmocni zarobek górników, który powinien zostać niskolevelowy oraz pozwoli nie oddzielać endgame`u od niższych poziomów.
Dotychczas dostępne wyprawy zostaną odpowiednio ograniczone poziomowo.
Dodatkowo odporności potworów, metinów oraz bossów występujących na wyprawach
zostaną odpowiednio dopasowane - im wyższy poziom wyprawy, tym mniejsze różnice pomiędzy profesjami.
- | Wieża Demonów | Piekielne Katakumby | Wieża Śmierci |
---|---|---|---|
Ograniczenie | Do 90 poziomu Postaci | Do 99 poziomu Postaci | Do 1 poziomu Bohatera |
Ulepszanie nowych przedmiotów będzie możliwe wyłącznie dzięki zupełnie nowym materiałom.
Ten system pozwoli znacznie zwiększyć zarobki, odpowiednio dopasowując drop z Razadora, Nemere i innych,
jednocześnie utrzymując stabilny poziom dochodów z dotychczasowych źródeł!
Zwój Błogosławieństwa+ Możliwość ulepszania przedmiotów z poziomu Bohatera
Czerwone Pióro Możliwość ulepszania przedmiotów z poziomu Bohatera, Szansa na ulepszenie +10%
Ginące Lustro Możliwość ulepszania przedmiotów z poziomu Bohatera,
w przypadku niepowodzenia stopień przedmiotu nie jest redukowany o 1
Smoczy Kamień Chaosu to kolejny kluczowy element w układance zwanej Alchemią.
Pozyskanie tego kamienia to nie lada wyzwanie – jest dostępny głównie poprzez wytwarzanie ze standardowych Cor Draconis.
Chaos
Odporność na Chaos
Wartość Ataku PvM
Wartość Ataku PvP
Wartość Mag. Ataku PvP
Odp. na Krytyczne Ciosy
Odp. na Krytyczne Umiej.
Wartość bonusów Smoczego Kamienia Chaosu zależy od liczby umieszczonych pozostałych Smoczych Kamieni (WYBORNYCH).
1 Wyborny Kamień zapewnia 20% wartości bonusów Smoczego Kamienia Chaosu.
Przeliczniki mogą zostać zmienione lub dodane dodatkowo z Kamieni Znakomitych
Nad przyciskiem Smoczej Alchemii pojawi się nowe miejsce na przedmiot, który pomoże Wam w walce z potworami na nowej lokacji.
Wymagane będzie odblokowanie slotu.
Dodatkowym dopalaczem będzie nowa Rosa Chaosu, dostępna w wytwarzaniu z aktualnie dostępnych ros.
Dwa nowe "dopałki" wytwarzane z przedmiotów Boga Smoków, Dłoni Krytyka i Przebicia oraz z Fioletowych i Zielonych Mikstur.
Przedmioty te będą przeznaczone do użycia dla wysokich poziomów.
Przedmioty takie jak Smoczy Medalion, Pieczona Kiełbasa i Pasza dla Konia zostaną podzielone na 3 przedziały poziomowe.
Dzięki temu ich cena oraz bonusy będą mogły zostać dostosowane do każdego etapu rozgrywki.
Maksymalny stopień ulepszenia Wędki wzrośnie do +25.
Kolejne stopnie Wędki pozwolą na złowienie nowej Ryby, nowych Sushi (z dłuższym czasem trwania) oraz wielu innych, cennych przedmiotów.
Dodatkowo poziomy wymagane do założenia poszczególnych Wędek ulegną zwiększeniu, im wyższy stopień Wędki - tym wyzszy poziom postaci wymagany.
Nowa umiejętność pasywna – Precyzja.
Sposób jej pozyskania jest podobny do Riposty i Dopalacza, a możliwość jej posiadania wymaga zdobycia 2 Ripost oraz Dopalacza na poziomie P.
Losowe bonusy (maksymalnie 2 lub 3) pozwolą na dopasowanie ich do własnych preferencji (PvP lub PvM).
Jeździectwo zostanie rozwinięte aż do 50 poziomu, lecz będzie to możliwe tylko na "wyższych" poziomach postaci.
Siedlisko Hydry zostanie wzbogacone o dodatkową - Złotą głowę Hydry.
Nie mogło zabraknąć elementów typowo dla ekip, a sposób ich realizacji z pewnością zachęci nawet „solo graczy” do dołączenia do większych grup.
Rozwój Alchemika gildyjnego na wyższe poziomy pozwoli zwiększyć szansę na pomyślne stworzenie przetopu.
Dostępne będą 3 umiejętności podstawowe oraz 1 specjalna.
Umiejętności może uruchomić tylko lider gildii (na określony czas).
Im wyższy poziom umiejętność, tym więcej Medali Męstwa wymaganych do jej uruchomienia.
Medale Męstwa będą możliwe do zdobycia poprzez odpowiednie wpłaty za różne przedmioty.
Umiejętność I | Umiejętność II | Umiejętność III | Umiejętność Specjalna | |
---|---|---|---|---|
Bonus | Silny przeciwko Metinom | Silny przeciwko Bossom | Obrażenia na Dungeonach | Odpornosć na Ludzi |
Czas trwania | 2h | 2h | 2h | Aktywna tylko w godzinach 20:00 - 22:00 |
Ilość użyć | 4 | 4 | 3 | Tylko w godzinach 20:00 - 22:00 |
Koszt użycia Umiejętności Specjalnej uzależniony jest od ilości osób w gildii z rangą "WB", a efekt jej działania nakładany jest tylko na osoby z taką rangą
Dziękujemy za zapoznanie się z przedstawionymi treściami. Pamiętajcie, że nie wszystko musi pojawić się w przedstawionej formie.
Jesteśmy przekonani, że te innowacje przyniosą Wam jeszcze więcej radości z gry oraz wzbogacą Wasze doświadczenia.
Czekamy na Wasze opinie i nie możemy się doczekać wspólnej zabawy w nowych wyzwaniach!
Do zobaczenia w grze!
Administracja POLANDMT2